Friday, June 4, 2010

adek meow saya dah mati ....

arini 5 hb Jun
umur aku 22 tahun 4 bulan arini.... ade cite sgt sedey bagi aku


31 hb mei ( isnin)
pakwe aku terjumpe baby meow ni kat tgah2 jln
baby  meow tu terjatoh, cmne leh tjatoh pon x taw
pakwe aku amek meow tuh, pastu die bagi kat aku suh jage

 aku pgil die adek, tyme ni mate die x bukak ag, aku xde gmbr tyme mate die dah bukak, x sempat ..ermm

so aku pon jage la mcm jage baby
tido kan die... suapkan susu die, gune straw vitagen
cian die , musti die nak minum susu mak die
semakin lame aku jage die, semakin aku sayang kat die
even die asek berak caer je ... huuhuhu
aku suke cium die ... bau susu (musti aku windu bau die)


awitu die dah bole bukak mate sebelah kanan, then beberape ari kemudian belah kiri plak
comeyyy ssgtt .... klu die merengek, aku angkat die bagi tgok  muka aku, musti die senyap
die dah knal aku... huhu suke sgttt


dah mungkin ajal die, pagi tadi lpas bgon tido aku tgok die dah x bergerak
ermm ssgggggtttt sedeeyyyy ... Ya Allah kuat kan la semangat aku ni
wpon baby meow tu seekor kuceng, tapi sgt berharga bagi aku
baru berniat arini nak beli kan meow botol susu =(


aku bungkus kan mayat meow ngan baju yg aku guna tok alas bakol tmpat die tido
pastu abah aku tolong tanam kan die ... sedeyy nyee
dah la ditinggal kan berseorgan kat tgah2 jln... pastu pegi pon berseorangan
Along sayang adek ♥ ♥ ♥

 kubur adek




No comments:

Post a Comment