Wednesday, March 31, 2010

A-d-e-Q = P-L-K-N

aku ade 3 org adek beradek .... aku yg sulung
adek kedua = angah
adek ketiga = adeq
dua2 adek aku ni dpt PLKN
angah dpt kat kem cherating
adek baru pegi isnin lepas 29-03-10 .... die dpt kem kat sepang, Kem Princess Haliza

bdak2 plkn naek bus kat bikit jalil kat park C
yg anta adeq aritu kat bukit jalil , my dad n ibu n me .... angah x anta, die ade kuiz
mlm sebelom nye adeq pegi plkn ..... die x kemas2 ag beg die
pergh aku sbgai kakak yg baek haha   .....tolong la die kemas kan beg 
ni 1st tyme adeq g jauh2 n lame ( 3 bulan je )

mase dah ade kat bukit jalil
ibu dah mcm sebak dah  ....   mata dah berair aku tgok
huhu aku dah la x leh tgok ibu nanges  ........ nnt aku plak yg nanges
tp aku x nanges pon  ..... tp ibu nanges xde la selebat die nanges tyme nak anta angah dulu
huhu   selebat yg mungkin
yela dua2 adek aku ni x g skola asrama kan
asek berkepit ngan mak bapak aku
tu yg agak terasa bile dieorg xde

huhu ok 
entry ni untuk adeq ....  syg ko

daaaa~
*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:*

No comments:

Post a Comment