Daisypath Wedding tickers
Daisypath Vacation tickers

Sunday, March 21, 2010

my lappy demam hijau =(

cian my lappy
die demam hijau
dah agak 2 minggu baru aku g anta klinik
so idop aku sgt membosan tanpa my lappy
doktor ckp my lappy screen die rosak
n it may be costly about 500++ 
uwaaaaaaaa  sgt sedey 
byk tuh ... 

then dengan rase sedey n rase seperti duet melayang
aku anta gak la my lappy g klinik kat kolej zaaba
my L* dok kat klinik hampir 4 hari

ok d final day
aku g amek my L* ... 
abg tuh ckp ade waranti 1 bulan
ok fine

yg buat aku sgt HoT like kebaBomm baboomm
my L* wat hal lagi
ini sgt membikin gua geram
jap lagi aku nak g anta balek kat abg tuh

errmm sgt sedey ngan ape yg dah jadi ngan my lappy
naseb baek dah ciap draft tesis
just nak kene btol ke ape yg penyelia aku betul kan
 uwaaaaaaaaa ishk2
done
*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:*


3 comments:

  1. erm, akk penah anta kt c2 gk.
    ratus2 gk melayang.
    n till now, lappy da rosak tros.
    oleh itu, baek minta refund.
    huhu~

    ReplyDelete
  2. huhu yeke ke kak??
    tp skunk lappy ok ag
    x taw la klu die nak meragam ag
    huhu kte ade psamaan la kak
    lappy rosak tyme2 genting mase 3rd year
    haha
    btol la kan name akak putri irdawaty?

    ReplyDelete
  3. urh, br pasan la kmu rep nih,
    slps 3bln la kn,
    aish, yep, itu lah nm akk,
    huhu,
    laptop th da xley gn,
    isk~

    ReplyDelete