Daisypath Wedding tickers
Daisypath Vacation tickers

Sunday, April 18, 2010

hari yg heppy (◕‿◕✿) + hari sedey (╯︵╰,)

heppy sebab g jumpe adek aku yg kat kem plkn tuh
abah ibu amek aku kat ukm, pastu tros gerak g sepang
tempat die kat kem princess haliza
agak jauh la gak
kwsn dalam2, agak2 kampung
klaka gok die dah botak, huhu
aku g abah ibu, angah x follow sbb ade exam esok arinye
aku ade exam selasa, tp x stady =(

 dlm 4 lebey kteorg gerak balik
tetbe aku rase nak balek umah jap
nak tgok meow2♥♥ aku
windu kat dieorg

mase kat umah, aku tgok kucing aku Puteh dah mula menggatal
adoyai kang x pasal2 die mengandong plak
yg bapak nye, Ietam aku dah mandul kan
ni yg mak nye blom dimandul kan, sbb awitu nak mandulkan tp die still breast feeding anak2 die ag
nk di jadikan cerita, si puteh ni kuar umah jap, sbb pintu umah aku terbukak, sbb b4 tu ade org dtg umah aku
si puteh membuat aksi2 agak mengatal, aduhh duhh duhhh
si Ietam dah x tergoda sbb die dah mandul, so xde prasaan hoho(◕‿-)
semasa puteh membuat aksi2 godaan itu, maka datang la seekor kuceng luar yg bername Peah
Peah ni jahat (◣_◢), pas die tgok puteh dah mcm tu, Peah ni pon agak tergoda kot
die g kejar Puteh smpai masok dlm umah aku, pastu cepat2 kteorg halau
pergghhh bongok nye peah(◣_◢)
FYI peah tu jantan, ntah mane dpt name Peah ntah. huhuhuhuhu
tros aku terpikir, aish kene g cpat2 bwk puteh g klinik

story tok hari yg sedey plak (╯︵╰,)
sedey sebab ade sesuatu yg jadi
xpe la
biar aku je taw (╯︵╰,)

k aku dah ade kat ukm
nk stady, agak release tension gak aku menulis blog ni
i'm done ✿✿
*.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:**.:。✿*゚゚・✿.。.:*

No comments:

Post a Comment